Serwis

Firma M.Ostrowski Sp. J., świadczy usługi serwisowe Door-to-door w zakresie napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych sprzętu muzycznego, urządzeń elektronicznych oraz instrumentów muzycznych. Jako placówka spełniająca ściśle określone wymagania prowadzi autoryzowany serwis takich marek jak:

  • Yamaha („Yamaha Authorised Service Centre (YASC)”),
    – Commercial Audio
    – Instrumenty Muzyczne z wyłączeniem grupy B&O
    – Line 6
  • Proel
  • Kawai
  • Renkus Heinz
  • Elpiano
  • LD Systems
  • Adam Hall
  • Cameo
  • Palmer
  • Gravity

Serwis specjalizuje się w naprawie urządzeń Pro Audio oraz instrumentów muzycznych. Posiadamy bogate doświadczenie w zakresie diagnostyki i naprawy poniższych urządzeń:

Pro Audio:

  1. Wzmacniacze,
  2. Miksery cyfrowe,
  3. Miksery analogowe,
  4. Procesory pogłosowe,
  5. Efekty gitarowe,
  6. Zestawy głośnikowe,
  7. Przedwzmacniacze,
  8. Mikrofony,
  9. Odtwarzacze.

Instrumenty muzyczne:

  1. Keyboardy,
  2. Syntezatory,
  3. Pianina cyfrowe, elektroniczne,
  4. Gitary w zakresie usług lutnicznych i elektronicznych ,
serwis0 (1)
serwis1 (1)

TRANSPORT / WYSYŁKI

Urządzenia i instrumenty można dostarczać osobiście do siedziby naszego serwisu lub sklepu. Urządzenia gabarytowe w skrzyniach transportowych przyjmowane są tylko w siedzibie serwisu (adres do wysyłki).

Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu. Zaleca się wysyłanie instrumentów w twardych futerałach, bądź oryginalnych kartonach z zastosowaniem wszystkich wypełniaczy.

Należy wypiąć z urządzenia wszystkie wtyki oraz wyjąć baterie. Z maszyn do wytwarzania dymu, śniegu, mgły lub baniek należy usunąć cały płyn. Kluczyki zabezpieczające oraz blokady interlock należy wyjąć z urządzenia i dołączyć do zestawu.

Wysyłając urządzenie do naszego serwisu należy dołączyć następujące informacje:

  • Imię i nazwisko,
  • Numer telefonu i adres email,
  • Numer dowodu zakupu lub jego kopię (paragonu lub faktury), kartę gwarancyjna (w przypadku naprawy gwarancyjnej),
  • Szczegółowe informacje na temat usterki,
  • Adres wysyłki powrotnej,

W celu skorzystania z opcji door-to-door prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy

Adres do wysyłki

M. Ostrowski – serwis
Muzyczna 1
55-330 Błonie

Kontakt z Działem Serwisu

  • pod numerem telefonu: (71) 79 74 605
  • poprzez email: serwis@muzyczny.pl

CENNIK USŁUG SERWISOWYCH:

Serwis gitar

  • Wymiana strun gitara/bas – 30,00 zł (12 strunowa – 50,00 zł),
  • Naprawa gniazda – 50,00 zł,
  • Pełen setup gitary elektrycznej ze stałym mostem 120zł

Serwis Yamaha

  • Naprawa konsolet cyfrowych (01V, 01V96, 02r, 02r96, M7CL, LS9/32, DM2000, PM5D, PM1D, CL, QL):
    otwarcie zlecenia z diagnozą – 430,00 zł, (02r, 02r96, M7CL, LS9/32, DM2000, PM5D, PM1D, CL3,5 , QL5, TF)
    otwarcie zlecenia z diagnozą – 246,00 zł,
    wymiana jednego tłumika – 15,00 zł,

    Diagnoza obejmuje stworzenie kopii zapasowej ustawień, przegląd funkcjonowania wszystkich bloków, wejść, wyjść, przełączników, kontrolek, enkoderów, zasilacza oraz wyświetlacza.

    Istnieje możliwość przeprowadzenia napraw konsolet bezpośrednio u klienta. Naprawy te są wyceniane indywidualnie.

  • Naprawa pianin cyfrowych u klienta:
    otwarcie zlecenia z diagnozą – 295,00 zł,
    wymiana jednego klawisza – 30,00 zł,
  • Naprawa pianin cyfrowych:
    otwarcie zlecenia z diagnozą – 221,40 zł,
    wymiana jednego klawisza – 15,00 zł,
  • Naprawa instrumentów klawiszowych serii PSR:
    wymiana gumki kontaktowej bądź kompletu – od 221,40 zł
    wymiana potencjometru – od 110,70 zł

Ceny nie zawierają kosztu części.

Koszty dojazdu

  • Na terenie Wrocławia i Powiatu Wrocławskiego – 140,00 zł,
  • poza obszarem Powiatu Wrocławskiego w przypadku wyjazdu jednego serwisanta – 4,50 zł / km,

    Odległość liczona jest jednorazowo na podstawie ogólnodostępnych serwisów nawigacyjnych.

Pozostałe naprawy

  • Godzina serwisowa w siedzibie Wykonawcy – 221,40 zł,
  • Godzina serwisowa w siedzibie Użytkownika – 295,20 zł.

Podane ceny nie zawierają części, które zostaną wymienione podczas naprawy.
Podane ceny są cenami brutto.

Serwis przyjmuje towary do napraw pogwarancyjnych wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu.