Firma M.Ostrowski Sp. J., jako jedyna firma w Polsce, świadczy usługi serwisowe Door-to-door (transport sprzętu do i z serwisu jest realizowany za pomocą przesyłki kurierskiej na koszt sklepu) w zakresie napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych sprzętu muzycznego, urządzeń elektronicznych oraz instrumentów. Jako placówka spełniająca ściśle określone wymagania prowadzi autoryzowany serwis takich marek jak:
- Yamaha („Yamaha Authorised Service Centre (YASC)”),
– Commercial Audio,
– Instrumenty Muzyczne z wyłączeniem grupy B&O
– Line 6 - Roland / Boss (Authorised Service Centre),
- Kawai
- Renkus Heinz
- Elpiano
- Adam Hall
- Cameo
- Palmer
- Gravity
Serwis specjalizuje się w naprawie urządzeń Pro Audio oraz instrumentów muzycznych. Posiadamy bogate doświadczenie w zakresie diagnostyki i naprawy poniższych urządzeń:
Pro Audio:
- Wzmacniacze,
- Miksery cyfrowe,
- Miksery analogowe,
- Procesory pogłosowe,
- Efekty gitarowe,
- Zestawy głośnikowe,
- Przedwzmacniacze,
- Mikrofony,
- Odtwarzacze.
Instrumenty muzyczne:
- Keyboardy,
- Syntezatory,
- Pianina cyfrowe,
- Gitary w zakresie usług lutnicznych i elektronicznych ,
- HiFi naprawy pogwarancyjne urządzeń marki Yamaha (prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny)


TRANSPORT / WYSYŁKI
Urządzenia i instrumenty można dostarczać osobiście do siedziby naszego sklepu. Urządzenia gabarytowe w skrzyniach transportowych przyjmowane są tylko w siedzibie serwisu (adres do wysyłki).
Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu. Zaleca się wysyłanie instrumentów w twardych futerałach, bądź kartonach.
Należy wypiąć z urządzenia wszystkie wtyki oraz wyjąć baterie. Z maszyn do wytwarzania dymu, śniegu, mgły lub baniek należy usunąć cały płyn. Kluczyki zabezpieczające oraz blokady interlock należy wyjąć z urządzenia i dołączyć do zestawu.
Wysyłając urządzenie do naszego serwisu należy dołączyć następujące informacje:
- Imię i nazwisko,
- Numer telefonu i adres email,
- Kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury), kartę gwarancyjna (w przypadku naprawy gwarancyjnej),
- Szczegółowe informacje na temat usterki,
- Adres wysyłki powrotnej,
W celu skorzystania z opcji door-to-door prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy
Adres do wysyłki
M. Ostrowski – serwis
Muzyczna 1
55-330 Błonie
Kontakt z Działem Serwisu
- pod numerem telefonu: (71) 79 74 605
- poprzez email: serwis@muzyczny.pl
CENNIK USŁUG SERWISOWYCH:
Serwis gitar
- Wymiana strun gitara/bas – 30,00 zł (12 strunowa – 50,00 zł),
- Naprawa gniazda – 50,00 zł,
- Pełen setup gitary elektrycznej ze stałym mostem 120zł
Serwis Yamaha
- Naprawa konsolet cyfrowych w naszym serwisie (01V, 01V96, 02r, 02r96, M7CL, LS9/32, DM2000, PM5D, PM1D, CL, QL):
otwarcie zlecenia z diagnozą – 430,00 zł, (02r, 02r96, M7CL, LS9/32, DM2000, PM5D, PM1D, CL3,5 , QL5, TF)
otwarcie zlecenia z diagnozą – 246,00 zł,
wymiana jednego tłumika – 15,00 zł,W diagnoza obejmuje stworzenie kopii zapasowej ustawień, przegląd funkcjonowania wszystkich bloków, wejść, wyjść, przełączników kontrolek, enkoderów, zasilacza oraz wyświetlacza.
Istnieje możliwość przeprowadzenia naprawy konsolet bezpośrednio u klienta. Naprawy te są wyceniane indywidualnie zależnie od terminu i warunków naprawy
- Naprawa pianin cyfrowych u klienta CLP/CVP/YDP:
otwarcie zlecenia z diagnozą – 295,00 zł,
wymiana jednego klawisza – 30,00 zł, - Naprawa pianin cyfrowych w naszym serwisie CLP/CVP/YDP:
otwarcie zlecenia z diagnozą – 221,40 zł,
wymiana jednego klawisza – 15,00 zł, - Naprawa instrumentów klawiszowych serii PSR:
wymiana gumki kontaktowej bądź kompletu – od 221,40 zł
wymiana potencjometru – od 110,70 zł
Ceny nie zawierają kosztu części.
Koszty dojazdu
- Na terenie Wrocławia i Powiatu Wrocławskiego – 100,00 zł,
- poza obszarem Powiatu Wrocławskiego w przypadku wyjazdu jednego serwisanta – 3,69 zł / km,
Odległość liczona jest jednorazowo na podstawie ogólnodostępnych serwisów nawigacyjnych.
Pozostałe naprawy
- Godzina serwisowa w siedzibie Wykonawcy – 221,40 zł,
- Godzina serwisowa w siedzibie Użytkownika – 295,20 zł.
Podane ceny nie zawierają części, które zostaną wymienione podczas naprawy.
Podane ceny są cenami brutto.
Serwis przyjmuje towary do napraw pogwarancyjnych wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu.